Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2024

ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΗ.


Σε αυτή την σύγχρονη και "προοδευτική" εποχή, πολλά εγκλήματα βίας ενάντια στη φύση έχουν αποποινικοποιηθεί και συγχρόνως νομιμοποιηθεί, όπως για παράδειγμα η στείρωση των ζώων, οι εκτρώσεις, η ομοφυλοφιλία κ.λπ., ή πάνε να νομιμοποιηθούν όπως είναι οι απαιτήσεις των ομοφυλόφιλων, για γάμο, τεκνοθεσία παιδιών κ.λπ.

Καλό είναι να γνωρίζουμε πως υπάρχουν δύο ειδών νόμοι, οι νόμοι της πολιτείας, του κάθε κράτους έθνους κ.λπ., και οι θεϊκοί, που εκτελούνται από τα ανθρώπινα ή τα Θεϊκά δικαστήρια αντίστοιχα. 
Αυτοί οι δύο νόμοι θα έπρεπε να συμβαδίζουν αρμονικά και ισορροπημένα μεταξύ τους, αλλά δυστυχώς, ο άνθρωπος ξεχνώντας το εσωτερικό του μέρος και λατρεύοντας μόνο τον ψυχρό του νου με τις ιδέες που αυτός επεξεργάζεται, είχε ως αποτέλεσμα να χάσει την ισορροπία του πέφτοντας σε σοβαρά λάθη. Ένα από αυτά είναι, πως συνεχίζει να νομιμοποιεί και άλλα εγκλήματα κατά της φύσης, χρησιμοποιώντας μια παράλογη λογική που τον κάνει να πιστεύει λανθασμένα, πως δρα με δικαιοσύνη, ισότητα, παντογνωσία κ.λπ. Όμως μπροστά στους Θεϊκούς Νόμους και τα Αντικειμενικά Δικαστήρια των ανωτέρων κόσμων, τα πράγματα δεν είναι έτσι. Η αλήθεια είναι, πως όλα τα "νομιμοποιημένα" αλλά σοβαρά λάθη που κάνουν οι άνθρωποι στον φυσικό κόσμο, επάνω δεν περνάνε απαρατήρητα, με αποτέλεσμα αυτοί που τα κάνουν, να τα πληρώνουν.


Οι Εσωτεριστές Φιλόσοφοι Δάσκαλοι, Σαμαέλ Αούν Βεόρ και Ραβολού, γνώστες τον Θεϊκών Νόμων, χωρίς να μασάνε τα λόγια τους μας λένε όλη την αλήθεια πάνω στο θέμα, σε αποσπάσματα από στα βιβλία τους, «Ναι, υπάρχει Κόλαση. Ναι, υπάρχει Διάβολος. Ναι, υπάρχει Κάρμα», «1ο Παγκόσμιο Γνωστικό Συνέδριο 1987», και «Γνωστική Επιστήμη».


«Α.Δ. Σαμαέλ Αούν Βεόρ: Το να σωπαίνουμε όταν πρέπει να μιλάμε αποτελεί ένα έγκλημα.
Το να μιλάμε όταν πρέπει να σωπαίνουμε αποτελεί επίσης ένα έγκλημα.
Υπάρχουν εγκληματικές σιωπές και υπάρχουν λόγια κακίας.
Το να σωπαίνουμε περί το σεξουαλικό πρόβλημα είναι ένα έγκλημα. 
Το να μιλάμε με λάθος τρόπο για το σεξουαλικό πρόβλημα αποτελεί επίσης ένα έγκλημα.

ΕΡ. -Δάσκαλε θα μπορούσατε να μας εξηγήσετε πότε διαπράττουμε έγκλημα της βίας ενάντια στη φύση;

Με την μεγαλύτερη ευχαρίστηση σπεύδω να δώσω απάντηση στην κυρία που έκανε την ερώτηση. Υπάρχει βία ενάντια στη φύση όταν βιαιοπραγούμε στα σεξουαλικά όργανα. Υπάρχει τέτοιο έγκλημα όταν ο άνδρας υποχρεώνει τη γυναίκα του να διαπράξει τη σεξουαλική πράξη ενώ αυτή δεν είναι διατεθειμένη να το κάνει. Υπάρχει τέτοιο έγκλημα, όταν η γυναίκα υποχρεώνει τον άνδρα να διαπράξει τη σεξουαλική πράξη μη βρισκόμενος αυτός στη θέση να το κάνει.

Υπάρχει τέτοιο έγκλημα σε εκείνους που διαπράττουν το κακούργημα του σεξουαλικού βιασμού, κατοχή άλλου ατόμου παρά την θέλησή του. Υπάρχει βία ενάντια στη φύση στους αυνανιζόμενους, ή σε εκείνους που πραγματοποιούν τη χημική σεξουαλική πράξη, ενώ η γυναίκα βρίσκεται σε περίοδο.

Υπάρχει βία ενάντια στη φύση όταν οι σύζυγοι πραγματοποιούν την σεξουαλική ένωση όταν η γυναίκα βρίσκεται σε κατάσταση εγκυμοσύνης.

ΕΡ. -Δάσκαλε, όταν μιλάτε για βία ενάντια στη φύση, αναφέρεστε αποκλειστικά στην βία του ανθρώπινου οργανισμού;

Διακεκριμένε φίλε, θέλω να ξέρετε κατά τρόπο ξεκάθαρο και οριστικό, πως όταν μιλάμε για βία ενάντια στη φύση, αναφερόμαστε με εμφαντικό τρόπο σε κάθε τύπο σεξουαλικής βίας, εξειδικεύοντας σαφώς στα σεξουαλικά όργανα των ανθρωπίνων όντων. Δεν θέλω να πω με αυτό πως δεν υπάρχουν άλλοι τύποι βίας ενάντια στη φύση.

Εάν κάποιος υποχρέωνε παραδείγματος χάρη, τα κατώτερα πλάσματα στη φύση να πραγματοποιούν τεχνητές ενώσεις παραβιάζοντας την ελεύθερη βούληση, θα υπήρχε βία ενάντια στη φύση. Εάν κάποιος γονιμοποιούσε τεχνητά τα ζώα όπως συνηθίζεται σήμερα στις μέρες μας, θα υπήρχε βία ενάντια στη φύση.

Υπάρχει βία ενάντια στη φύση, όταν αλλοιώνουμε τα λαχανικά και τα φρούτα με τα φημισμένα μπολιάσματα που έχουν εφεύρει οι πολύξεροι αυτής της Μαύρης Εποχής.

Υπάρχει βία ενάντια στη φύση, όταν ευνουχίζουμε ή όταν βάζουμε να ευνουχίζουν τα κτήνη.

Είναι, λοιπόν, αναρίθμητα τα εγκλήματα που εισέρχονται σ΄ αυτή την κατηγορία βίας ενάντια στη φύση.

ΕΡ. -Δάσκαλε, τί θα μας λέτε για τους ομοφυλόφιλους και της λεσβίες, αυτοί διαπράττουν βία ενάντια στη φύση;

Διακεκριμένε κύριε, η ερώτησή σας μου φαίνεται αρκετά ενδιαφέρουσα. Είναι επείγον να κατανοήσετε, πως ομοφυλόφιλοι και λεσβίες, βυθίζονται αναπόφευκτα στον έβδομο Δαντικό κύκλο ή του Κρόνου, ακριβώς από το έγκλημα της βίας ενάντια στη φύση. Θέλω να κατανοήσετε, πως αυτή η κατηγορία των εκφυλισμένων, εχθρών του Τρίτου Λόγου, είναι πραγματικά περιπτώσεις χαμένες, σπόροι που δεν καρποφορούν.

                          

ΕΡ. -Δάσκαλε, οι λεσβίες και ομοφυλόφιλοι έρχονται έτσι από καρμικό νόμο, ή έχει κάποια σχέση η γέννηση αυτών των παιδιών με την κληρονομικότητα; Ποιος από τους δύο παράγοντες επικρατεί;

Κύριοι και κυρίες, ενδείκνυται να ξέρετε πως εκείνα τα ανθρωποειδή, που σε προηγούμενες ζωές κατακρημνίστηκαν με σφοδρότητα στην οδό του σεξουαλικού εκφυλισμού, εμφανώς εξελίσσονται καθοδικά από ύπαρξη σε ύπαρξη, μετατρέπονται τελικά σαν ομοφυλόφιλοι ή λεσβίες προτού εισέλθουν στους Κόσμους της Κόλασης.

Είναι λοιπόν ο λεσβιασμός και η ομοφυλοφιλία, το αποτέλεσμα του εκφυλισμού σε προηγούμενες ζωές· μοιραία καρμική συνέπεια... αυτό είναι όλο.

ΕΡ. -Δάσκαλε, εάν μία λεσβία ή ένας ομοφυλόφιλος κατόρθωναν για μια στιγμή να έχουν γνώση της τιμωρίας του εκφυλισμού τους από το Κάρμα, και ζητούσαν από τον νόμο μια βοήθεια, αυτός θα μπορούσε να τους παραχωρήσει την χάρη να επιστρέψουν στην φυσιολογική τους κατάσταση ή δεν έχει την επαρκή δύναμη για να ζητήσουν αυτή την ευεργεσία;

Κύριοι και κυρίες, υπάρχει μια παροιμία που λέει: «Στο Θεό ζητώντας και το γουδοχέρι χτυπώντας»*. Η Θεϊκή ευσπλαχνία βρίσκεται στο πλάι της δικαιοσύνης, όμως «έργα είναι αγάπες και όχι καλές προθέσεις».

Εάν κάποιος από αυτούς τους εκφυλισμένους του παρασεξουαλισμού μετάνιωνε αληθινά, να το αποδείξει με συγκεκριμένα γεγονότα, ξεκάθαρα και οριστικά. Να παντρευτεί αμέσως με ένα άτομο του αντίθετου φύλου και αληθινά να μπει στον δρόμο της αυθεντικής και θεμιτής σεξουαλικής αναγέννησης.

Αυτού του τύπου οι εγκληματίες να ικετεύουν, να προσεύχονται και να θρηνούν, είναι σωστό, όμως να πραγματοποιούν, να αποδεικνύουν με γεγονότα την μετάνοιά τους. Μόνο έτσι είναι δυνατή η σωτηρία για αυτή την τάξη πλασμάτων.

Ωστόσο, είναι πολύ δύσκολο για τους ομοφυλόφιλους και για τις λεσβίες να έχουν πλέον κουράγιο, πραγματική επιθυμία για υπέρβαση.

Αναμφισβήτητα, πρόκειται για ανθρώπους ολοκληρωτικά εκφυλισμένους, στους οποίους κάποιες περιοχές του εγκεφάλου πλέον δεν λειτουργούν. Σάπιοι σπόροι, όπου είναι σχεδόν απίθανο να συναντήσει κανείς μια επιθυμία αναγέννησης.

Κάποια υποκείμενα αυτού του τύπου έχουν φτιάξει από το έγκλημά τους ένα καμουφλαρισμένο μυστικισμό με αμφίεση αγιότητας. Αυτοί οι τελευταίοι εκφραστές της ανθρώπινης αποσύνθεσης, είναι ακόμα χειρότεροι και περισσότερο επικίνδυνοι.

Δεν πρέπει λοιπόν, να ενισχύουμε ψευδαισθήσεις για αυτά τα άτομα. Είναι χαμένες περιπτώσεις, εκτρώσεις, της Φύσης, πλήρεις αποτυχίες.

ΕΡ. -Δάσκαλε, σύμφωνα με αυτό, όποιοι απωθούν το αντίθετο φύλο έχουν χάσει κάθε ελπίδα πραγμάτωσης, ή μένει κάποια πόρτα ανοιχτή;

Διακεκριμένε φίλε, ακούστε. Ο παρασεξουαλισμός συμβολίζεται στην αρχαία Καβάλα από τις δύο γυναίκες του Αδάμ: Lilith και Nahemah. Η Lilith αυτή καθαυτή, αλληγορεί στην πραγματικότητα το πλέον τερατώδες του σεξουαλικού εκφυλισμού.

Στην σφαίρα της Lilith βρίσκουμε πολλούς ερημίτες αναχωρητές, εσώκλειστους μοναχούς και μοναχές, που μισούν θανάσιμα το σεξ.

Επίσης βρίσκουμε στην αναφερόμενη σφαίρα όλες εκείνες τις γυναίκες που παίρνουν αντισυλληπτικά και δολοφονούν τα πλάσματά τους, πραγματικές ύαινες της διαστροφής.

Άλλη άποψη της σφαίρας της Lilith, αντιστοιχεί στους παιδεραστές, ομοφυλόφιλους και λεσβίες.

Ασυζητητί, τόσο αυτοί που απωθούν βίαια το σεξ, όσο και αυτοί που το καταχρώνται πέφτοντας στην ομοφυλοφιλία και στην λεσβιασμό, είναι χαμένες περιπτώσεις πλάσματα τρομερά κακοήθη. Γι' αυτό το είδος των ανθρώπων, όλες οι πόρτες είναι κλειστές εκτός από μία, αυτή της μετάνοιας.

Η σφαίρα της Nahemah αντιπροσωπεύεται από άλλο τύπο βιαστών ενάντια στη φύση, των αμετανόητων πορνευόντων, των πορνευόντων της απέχθειας, κ.λπ.. Πρόσωπα που βρίσκονται πολύ καλά καθορισμένα στον τύπο του Δον Ζουάν Τενόριο ή του Καζανόβα και μέχρι του Διαβολικού τύπου, που είναι το χειρότερο από το χειρότερο».


«ΕΡ. -Δάσκαλε Ραβολού, τι είναι το AIDS;

Σχετικά με το AIDS δεν θα υπάρξει για όλη αυτή την εποχή, κανένα φάρμακο που να μπορεί να το θεραπεύσει, γιατί αυτό είναι μια τιμωρία που πηγάζει από το Νόμο εξ αιτίας της κατάχρησης και της διαφθοράς μας.

Η ομοφυλοφιλία είναι μια αναδρομικής και καθοδικής εξέλιξης αρρώστια προς τους κόσμους των κολάσεων. Δηλαδή, εμείς στη Γνωστική Κίνηση δεν μπορούμε να επιτρέψουμε την είσοδο σε αυτό το είδος ανθρώπων, γιατί ήδη ξέρουμε ότι δεν έχουν θεραπεία, δεν υπάρχει τρόπος αναγέννησης γι' αυτά τα άτομα, γιατί πάνε καρφωτά προς τα κάτω στην εντροπία, είναι ο νόμος της καθοδικής εξέλιξης πια.

                       

Τότε το AIDS είναι περισσότερο και από μια τιμωρία γι' αυτό το είδος διεφθαρμένων ανθρώπων. Και οποιονδήποτε από μας που κάνει καταχρήσεις με το σεξ, θα τον τιμωρήσουν. Γιατί αυτή είναι μια τιμωρία για την μοιχεία, πορνεία κ.λπ., για όλους όσους κάνουν καταχρήσεις με το σεξ. Οπότε γι' αυτό το λόγο σήμερα, σε αυτή την εποχή δεν θα βρεθεί φάρμακο.

ΕΡ. -Δάσκαλε, στην περίπτωση μιας γυναίκας που ήταν πόρνη, που συναντά τη Γνωστική Διδασκαλία και της αρέσει, μπορεί να γίνει δεκτή στα μαθήματα;

Αυτό πια είναι μια περίπτωση εντελώς διαφορετική! Δεν θα μπορούσαμε να πάμε να κλείσουμε τις πόρτες σε ένα άτομο που θέλει να μετανοήσει για την κακία του. Σε αυτά τα άτομα οφείλουμε να παρέχουμε κάθε βοήθεια για να δούμε αν αναζωογονούνται και αν μπορούμε να βγάλουμε κάτι από εκεί.

Όλοι είμαστε ''δαιμόνια'', που αναζητούμε την μετάνοια και δεν θα μπορούσαμε με κανένα τρόπο να κλείσουμε τις πόρτες σε ένα άτομο από αυτά που έρχεται στα μαθήματά μας».

* Παροιμία σαν το: «Συν Αθηνά και χείρα κίνει».

Βικιλεξικό. Εκφυλισμός αρσενικό. 
1. Ηθική διαφθορά, ηθική κατάπτωση, εξαχρείωση. 
2. (μεταφορικά) η θεμελιώδης και αρνητική μεταβολή στη φύση, στο χαρακτήρα πράγματος, κατάστασης ή ενέργειας.